بکس بادی

بهترین مارک بکس بادی

بهترین مارک بکس بادی برای افرادی که قصد خرید این محصول کاربردی را دارند اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین جهت در این نوشته تصمیم به معرفی بکس بادی و بررسی مزایای استفاده از این محصول و معرفی بهترین مارک هایی که این محصول را تولید و عرضه کرده اند داریم.

بکس بادی چیست؟

ابزار آلات بادی از جمله ابزارآلات پر قدرت و کاربردی در صنایع مختلف هستند و تنوع بسیار زیادی دارند. از رایج ترین نمونه های ابزار آلات بادی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میخ کوب های بادی
  • منگنه کوب های بادی
  • بکس بادی
  • پرچ کن بادی
  • جغجغه بادی
  • پیچگوشتی بادی
  • اره بادی
  • فرز بادی
  • دریل بادی
  • و …

یکی از کاربردی ترین ابزارآلات بادی، بکس بادی یا همان آچار پنوماتیک است. برای باز و بسته کردن انواع مختلف پیچ و مهره می توانید از این ابزار استفاده کنید. برای مثال تعمیرکاران و مکانیک ها برای  باز و بسته کردن  پیچ و مهره های محور، جلوبندی موتور، سیستم تعلیق، آچارکشی و… از بکس بادی استفاده می کنند. در کارخانه ها و کارگاه ها نیز در قسمت مونتاژ برای باز و بسته کردن پیچ و مهره ها، این ابزار بسیار کاربردی است. در صورتی که شما هم نیاز به بکس بادی دارید بهتر است قبل از خرید با مارک های مختلف این محصول آشنا شوید و بهترین مارک بکس بادی را خریداری کنید.

بهترین مارک بکس بادی موجود در بازار

بکس بادی با مارک های متفاوتی در بازار ایران به فروش می رسد. در این قسمت به معرفی برخی از برترین برندهای بکس بادی و بررسی معایب و مزایای آن ها می پردازیم.

ویژگی های بکس بادی Ingersoll Rand

بکس بادی ingersoll rand

یکی از گزینه هایی که بهترین مارک بکس بادی به حساب می آید، بکس بادی برند Ingersoll Rand می باشد. همان طور که می دانید یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید بکس بادی باید مورد توجه قرار دهید میزان گشتاور محصول می باشد. بیشترین میزان گشتاور بکس بادی سایز شفت 2/1 متعلق به بکس بادی برند Ingersoll Rand است. گشتاور بکس بادی مدل 2235TiMAX از شرکت Ingersoll Rand، 1830 نیوتون متر می باشد.

البته قدرت این محصول را می توانید با توجه به کاری که می خواهید انجام دهید تنظیم کنید به همین علت این بکس بادی را می توانید در موارد بسیار متعددی به کار ببرید. از جمله مزایای این نوع بکس بادی می توانیم به وزن معقول آن اشاره کنیم. این محصول حدود دو کیلوگرم وزن دارد که بسیار مناسب به نظر می رسد. سرعت و قدرت این بکس بادی نیز از جمله نقاط قوت آن می باشند. سرعت این نوع بکس بادی 8500 دور بر دقیقه می باشد. از معایب این محصول نیز می توانیم به صدای بلند آن اشاره کنیم که حدود 100 دسی بل است.

ویژگی های بکس بادی مدل 35MAX از شرکت Ingersoll Rand

یکی دیگر از نمونه های بهترین مارک بکس بادی مدل 35MAX از شرکت Ingersoll Rand می باشد. میزان گشتاور این بکس بادی با شفت 2/1 اینچ، 881 نیوتون متر است. سرعت این محصول نیز 8000 دور در دقیقه است. این مدل بکس بادی یک مدل سبک و جمع و جود است که وزن آن یک کیلوگرم می باشد. از آن جایی که این محصول دارای رگولاتور سه سرعته قدرت  است می توانیم پیچ و مهره ها را بسیار دقیق تنظیم کنیم.

از جمله معایب این نوع بکس بادی می توانیم به بلند بودن صدای آن که حدود 96 دسی بل است و هم چنین حساس بودن ضامن آن اشاره کنیم.

ویژگی های بکس بادی Dewalt

بکس بادی dewalt

یکی دیگر از موارد بهترین مارک بکس بادی مدل DWMT70773L از شرکت Dewalt می باشد. میزان گشتاور این بکس بادی با شفت 2/1 اینچی، 881 نیوتون متر است. سرعت این مدل از بکس بادی نیز 7500 دور در دقیقه می باشد. سرعت و قدرت بالای این محصول در کنار قیمت مناسبی که دارد سبب شده است یکی از پر فروش ترین محصولات بادی در سراسر جهان به حساب بیاید. یکی از مزایای این محصول قابلیت تنظیم قدرت آن است. هم چنین وزن مناسب محصول که حدود دو کیلوگرم می باشد و دوام و کیفیت بالای بدنه نیز از مزایای دیگر آن است.

از جمله معایب این مدل بکس بادی نیز می توانیم این موضوع را نام ببریم که اجزای مختلف این محصول قابل جدا شدن از هم نیستند و این موضوع زمانی که یکی از قطعات نیاز به تعمیر داشته باشد مشکل ساز می شود.

ویژگی های بکس بادی NitroCat

یکی دیگر از گزینه هایی که به عنوان بهترین مارک بکس بادی معرفی می شود بکس بادی مدل 1200-K از شرکت NitroCat است. میزان گشتاور این بکس بادی با شفت 2/1 اینچی، 1756 نیوتون متر است. سرعت این محصول نیز 8000 دور بر دقیقه می باشد. از جمله مزایای این محصول می توانیم به وزن مناسب آن که حدود دو کیلو گرم است و هم چنین دارا بودن دسته ارگونومیک که کار با دستگاه را راحت تر کرده است اشاره کنیم. این بکس بادی دارای مکانیزم دو کلاچه می باشد و همین موضوع قدرت دستگاه را بیشتر کرده است.

یکی دیگر از مزایای این دستگاه دارا بودن محفظه Kevlar است که هم صدای تولید شده را بسیار کاهش می دهد و هم دوام دستگاه را افزایش می دهد. بکس بادی NitroCat 1200-K یکی از بی صداترین بکس های بادی موجود در بازار می باشد و بلندی صدای آن 86 دسی بلی است. از جمله معایب این مدل از بکس بادی نیز می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که سرعت این دستگاه نسبت به بکس های بادی دو چکشه کمتر است.

ویژگی های بکس بادی  جنیوس تولز

میزان گشتاور این بکس بادی با شفت 1/2 اینچ، 678 نیوتن متر است. حداکثر سرعت گردش این محصول نیز 7000 دور بر دقیقه می باشد. از جمله مزایای استفاده از این نوع محصول می توانیم به قدرت و سرعت بالای آن و هم چنین امکان تنظیم قدرت در 5 حالت اشاره کنیم. این مدل بکس بادی امکان تنظیم جهت چرخش را نیز دارد.

بهترین مارک بکس بادی متعلق به کدام کشور است؟

بهترین و شناخته شده ترین مارک های بکس بادی در بازار ایران متعلق به کشورهایی مانند ژاپن، تایوان، کره، امریکا، سوئد، ایتالیا و … است. در این قسمت به معرفی تعدادی از بهترین مارک بکس بادی وارداتی در بازار می پردازیم. می توانید با توجه به اولویت ها و نوع کاربری مد نظرتان از میان این مارک ها مناسب ترین مورد را انتخاب و خریداری کنید. تعدادی از این موارد عبارتند از:

  • بکس بادی جنیوس تایوان
  • بکس بادی سوماک تایوان
  • بکس بادی اس پی ( SP ) ژاپن
  • بکس بادی ای پی تی ( APT) تایوان
  • بکس بادی هیوندای چین
  • بکس بادی هازت آلمان
  • بکس بادی شینانو ژاپن
  • بکس بادی اینگرسولرند
  • بکس بادی اطلس کوپکو
  • بکس بادی توکو ژاپن

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *